پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205051
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري؛
بيش از پنج‌هزار نفر از چهارمحال و بختياري به مرقد امام خميني‌(ره) اعزام مي‌شوند
تاریخ انتشار : 1395/03/05 10:22:35
نمایش : 1967
فرمانده سپاه قمر بني‌هاشم(ع) چهارمحال و بختياري با بيان اينكه سهميه اعزام زائران استان به مرقد امام خميني(ره) براي امسال، پنج‌هزار و ۱۲۲ نفر است، تصريح كرد: از اين تعداد، يك‌هزار و ۱۵۱ نفر از شهرستان شهركرد اعزام خواهند شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز، سردار رضا محمدسليماني فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري، در جلسه ستاد ارتحال امام خميني (ره)، با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري"راه امام راه ماست و بايستي اين راه را با قاطعيت ادامه داده و در راه رسيدن به اهداف گرانقدر جمهوري اسلامي از هيچ تلاشي دريغ نكرد"، اظهار کرد: حافظان انقلاب بايد از انديشه‌هاي تابناك امام راحل جهت پيمودن مسير كمال استفاده كنند.

محمدسليماني نياز نسل جوان، فضاي فرهنگي كشور و شبهه افكني‌هاي مختلف، مهجوريت انديشه امام و ظلم ستيزي ايشان، معنويت و جايگاه امام در قلوب مسلمانان، رويكرد شعارها و آرمان‌هاي امام و صفا، صداقت و مردم دوستي ايشان را از دلايل لزوم اشاعه انديشه ايشان برشمرد.

وي با بيان اينکه لازم است به قدرت معنوي، روحيه جهادي و وجدان كاري بالاي حضرت امام(ره) توجهي ويژه داشته باشيم، گفت: بايد اين ويژگي‌ها را سرلوحه زندگي شخصي و اجتماعي خود قرار دهيم.

فرمانده سپاه قمر بني‌هاشم(ع) تعداد زائران اعزام شده در مراسم بزرگداشت حضرت امام را در سال ۹۴، پنج‌هزار و ۴۹۹ نفر عنوان كرد و گفت: استان چهارمحال و بختياري سال گذشته در ارزيابي ميان استان‌ها امتياز ۸۸.۴۰ را كسب كرد.

وي تحقق بيش از سهميه ابلاغي، اعزام قشر جوان و نوبت اولي‌ها در اكثر شهرستان‌ها، هماهنگي خوب پليس راهور،حضور به موقع در پاركينگ، برگزاري مراسم بدرقه زائران با حضور ائمه جمعه و فرمانداران،صدور بيمه غرامت براي زائران، پشتيباني مناسب در فضاي پاركينگ‌ها و ارائه آمار دقيق به مراكز مربوطه را از نقاط قوت برگزاري مراسم سال گذشته برشمرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم چهارمحال و بختياري با بيان اينكه سهميه اعزام زائران براي امسال، پنج‌هزار و ۱۲۲ نفر است، تصريح كرد: از اين تعداد، يك‌هزار و ۱۵۱ نفر از شهرستان شهركرد اعزام خواهند شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html